Fem servir cookies per proporcionar una millor experiència en la navegació . Si continua navegant considerem que accepta l'ús de cookies.

Configurar.

CASAL SETMANA SANTA
15,16,17 i 18 d'abril
de 9:00h a 13:15h
PROGRAMACIÓ:

DILLUNS 15

DIMARTS 16

DIMECRES  17

DIJOUS 18

Taller per l'Exposició de Flors

Taller per l'Exposició de Flors

Taller per l'Exposició de Flors

Taller per l'Exposició de Flors

Fem un drac

Fem una rosa

Fem una mona

Sortida a l'Estany




INSCRIPCIÓ:
Seguiu el següent enllaç:INSCRIPCIÓ CASAL SETMANA SANTA

Extraescolars

SERVEI DESCRIPCIÓ
ACOLLIDA MATINAL Servei matinal adreçat a la supervisió de nens i nenes abans de l’inici de la jornada escolar, oferint una possibilitat de 7.45h a 9.00h, per exemple. Cal disposar d’un espai on poder realitzar racons, petits tallers, esmorzar i jugar.
CASAL TARDA Servei de tarda adreçat a la supervisió de nens i nenes després de la jornada escolar, oferint una possibilitat de 16.30h a 18.00h, per exemple. Cal disposar d’un espai on poder realitzar racons, petits tallers, berenar i jugar.
ANGLÈS Estudi i coneixement de la llengua anglesa mitjançant jocs, tallers, fitxes i altres. S’ofereixen grups de no més de 10 nens/es agrupats i per edats.
MECANOGRAFIA Estudi i coneixement del teclat per tal d’aconseguir rapidesa i no cometre errors en el teclejat de textos. Ampliació de coneixements d’informàtica com el programa de processos de text com el word.
ESPORT Servei dedicat a la pràctica d’esport de qualsevol tipus: multi esport, bàsquet, futbol, gimnàstica artística, judo...
TEATRE Coneixement del món del teatre i les arts escèniques.
PLÀSTICA Realització de diferents tallers per experimentar el món de la arts plàstiques.
NATACIÓ Realització de cursets de natació (s’ofereix amb conveni amb entitats esportives com GEiEG i CNB) SOTRAC ofereix la supervisió dels usuaris/es (acompanyament, transport, vestit i desvestit) i les entitats esportives realitzen el curset i supervisen l’aprenentatge.
JARDINERIA Servei per a conèixer el món de la jardineria i l’hort, cuidant i fent créixer un petit hort a l’escola.

Menjadors

Oferim servei de menjador integral amb els següents objectius:
Fomentar la convivència entre els nens i les relacions socials.
  • Convivència en la diversitat: comprendre que el món és format per persones diverses i que això és enriquidor per tots. Respectar els companys que tinguin necessitats especials, siguin els motius que siguin (al·lèrgies, diabetis, obesitat, dificultats motores o sensorials, diversitat cultural o religiosa…).
  • Aprendre jugant: Sense dubte, una de les formes més poderoses d’educar els nens és mitjançant el joc. Podem plantejar molts jocs de caràcter col·lectiu i en què el treball en equip sigui la base per aconseguir l’èxit.
  • Jocs tradicionals: Fer servir els jocs de sempre (el joc del mocador, arrencar cebes, fet amagar, la gallineta cega, Simó diu…) no només els perpetua de generació a generació, sinó que crea un vincle entre pares i fills a l’hora de compartir experiències i històries.

Casal de vacances

Les vacances escolars són un bon moment per oferir als infants activitats de lleure. Amb el casal de vacances donem suport a la necessitat de les famílies de conciliar la vida laboral i familiar, a la vegada que fomentem l’educació integral dels infants i els oferim un espai on gaudir de les vacances convivint amb altres nens i nenes, realitzant activitats educatives engrescadores, que des de la vessant més lúdica ofereixen un espai pedagògic de qualitat.
Organitzem Casals de Vacances de Nadal, Setmana Santa, Intensiu de Juny i Estiu.

Ludoteca

Oferim un servei de LUDOTECA adreçat a esdeveniments familiars, laborals, d'aniversari, .... Un espai on combinem tallers ràpids, zona de joc lliure i zona de jocs grupals per tal que els més petits puguin gaudir del temps lliure i els seus pares o mares segueixin treballant, gaudint d'una festa o qualsevol esdeveniment. 

Tallers

Oferim tallers adreçats als més grans per compartir la nostra experiència i coneixements del món del lleure i l'educació no formal. 
  • Taller de JOCS EN FAMÍLIA. 
  • Taller de JOCS COOPERATIUS.
  • Taller COM ORGANITZEM ACTIVITATS DE LLEURE?
  • Taller MANUALITATS PER TOTHOM. 
Tractar temes relacionats amb el mateix mejador.
  • Nutrició: conèixer els beneficis de diferents aliments i de com són de bones per la salut les fruites i les hortalisses. Es pot fer d’una forma tan senzilla com convidant els nens a dibuixar cartells que es penjaran a les parets.
  • Hàbits saludables: rentar-se les mans i les dents, fer 5 àpats al dia, saber utilitzar els coberts, mantenir una compostura a taula, mantenir bons hàbits d’higiene personal, beure molta aigua i pocs refrescos ensucrats… Podem fer un auca, per exemple, que mostri la història d’un noi que tingui uns hàbits sans i un altre que no els tingui.
  • Proximitat: saber què són els aliments de “km 0” (quilòmetre zero) i per què beneficien a tots. Convidar un pagès de la zona a què vingui a l’escola a explicar com conrea el seu hort pot ser una excel·lent dinàmica.
  • Aliments naturals: comprendre que certs productes són tractats química i industrialment i altres són conreats de forma natural. És una bona idea portar a terme experiments com el de tenir una patata orgànica i una altra de supermercat parcialment submergides en uns gots d’aigua, i veure com evolucionen durant un mes.
  • Creativitat a la cuina: un concurs de receptes aportades pels nens pot ser una bona dinàmica per jugar amb els ingredients i la seva barreja de sabors i colors.
  • Alimentació i esport: podem donar a conèixer els nens alguns aspectes de la dieta d’un esportista conegut i a partir d’aquí parlar del que són els glúcids, els greixos, les vitamines, les proteïnes o la fibra.
  • Reciclatge: on llençar els diferents elements de la brossa. Separar plàstics, papers, vidre, matèria orgànica…
  • Reutilització: saber que podem donar un nou ús a determinats envasos i elements ja usats. Pot ser en forma de tallers de plàstica.

Definir clarament qui forma la comisió del menjador.
  • Estructurar la comissió incloent el director del centre, la persona a càrrec del menjador i la coordinació de monitors. Aquesta organització ha de ser coneguda pels pares i mares, així com pels alumnes en la part que els afecti.
  • Fer un seguiment periòdic del menjador i de les activitats de lleure educatiu.

Definir les interaccions entre el menjador, les activitats de lleure educatiu i les classes lectives.
  • Els horaris, la distribució d’espais, la neteja i ordre d’aquests espais abans i després de les activitats, els temps perquè els nens es rentin les mans, la formació de fileres per entrar… Tot ha d’estar definit correctament i informat a cadascuna de les parts que intervenen.

Definir el paper dels monitors i monitores, en cada moment.
  • Cal deixar escrit, pas a pas, quines tasques ha de desenvolupar l’equip de monitors: supervisió de les fileres, acompanyament dels nens al bany, resolució de conflictes entre els nens